Foxmind Kulami Kulami - Ahşap Strateji Zeka Geliştirici Oyun

749 TL
Son 1 ürün!

Ürün Bilgileri

Foxmind Kulami Kulami - Ahşap Strateji Zeka Geliştirici Oyun

Geri Bildirim Ver
  • Satıcı: Turbo Akıl Satıcı Ünvanı: ARZU ÖZCAN İletişim: Satıcının Trendyol tarafından teyit edilmiş e-posta ve iletişim adresi kayıt altındadır. Şehir: Ankara Kep Adresi: [email protected] Vergi Kimlik Numarası: 6690801806
    Bu ürün Turbo Akıl tarafından gönderilecektir.
  • Kampanya fiyatından satılmak üzere 5 adetten az stok bulunmaktadır.
  • İncelemiş olduğunuz ürünün satış fiyatını satıcı belirlemektedir.
  • Bir ürün, birden fazla satıcı tarafından satılabilir. Birden fazla satıcı tarafından satışa sunulan ürünlerin satıcıları ürün için belirledikleri fiyata, satıcı puanlarına, teslimat statülerine, ürünlerdeki promosyonlara, kargonun bedava olup olmamasına ve ürünlerin hızlı teslimat ile teslim edilip edilememesine, ürünlerin stok ve kategorileri bilgilerine göre sıralanmaktadır.
  • Bu üründen en fazla 50 adet sipariş verilebilir. 50 adedin üzerindeki siparişleri Trendyol iptal etme hakkını saklı tutar. Belirlenen bu limit kurumsal siparişlerde geçerli olmayıp, kurumsal siparişler için farklı limitler belirlenebilmektedir.
  • 15 gün içinde ücretsiz iade. Detaylı bilgi için tıklayın.
  • Kulami kulami - Ahşap strateji zeka geliştirici oyun
  • Kulami
  • Içindekiler:
  • 17 adet ahşap oyun taşı
  • 28 adet siyah misket
  • 28 adet kırmızı misket
  • Oyunun amacı:
  • En fazla puan toplayan oyuncu olmak.
  • Oyun kurulumu
  • Her iki oyuncuda öncelikle siyah-Kırmızı misketlerden birini seçer. Sonra 17 adet ahşap oyun taşlarını birbirlerine bitişik şekilde aşağıdaki gibi bir tablo oluştururlar:
  • Oyun nasıl oynanır?
  • Oyuncular dönerli şekilde misketlerini boş deliklere yerleştirirler. Ilk misket istenilen deliğe yerleştirilebilir. Daha sonra oyuncular misketlerini yerleştirirken aşağıdaki şu üç kurala uymaları gerekir.
  • Misketler rakibin oynadığı misketin yatay ve dikey yönlerine yerleştirilmelidir.
  • Rakibin misket yerleştirdiği taş üzerine ilk seferde misket yerleştirilemez.
  • Oyuncu bir önceki elde misketini yerleştirdiği taş üzerine bir sonraki elde misketini yerleştiremez. Ikinci elden itibaren misketini yerleştirebilir.
  • Misketler arasında boşluk olmasında sıkıntı yoktur. Oyuncular kurallar dâhilinde istedikleri deliğe misket yerleştirebilirler.
  • Oyun nasıl biter?
  • Tüm misketler yerleştirildiğinde ya da yatay ve dikey olarak misket yerleştirilecek yer kalmadığında oyun biter.
  • Puanlama
  • Oyuncular taşları siyah-Kırmızı misket fazlalığına göre alırlar. Aynı sayıda kırmızı ve siyah misketin olduğu taşlar alınmaz. Puanlar taşlardaki misket sayısına göre değil delik sayısına göre verilir. Örneğin 4 delikli bir taşın puanı da 4 olur.
  • Farklı oynama şekilleri
  • Oyun aynı şekilde oynanır fakat oyunculara bonus puanlar verilir. Oyun zorlaştırılmak ve daha keyifli hale getirilmek istenirse puanlama aşağıdaki şekilde yapılabilir.
  • En büyük alan bonusu:
  • Oyun sonunda taşlar dağıtılmadan önce oyuncular kendi renginin en büyük alanını tanımlar. En büyük alan birbirine birleşik olan bilye sayısına bağlıdır. Oyuncular bilye sayılarının toplamına göre çıkarma işlemi yaparak bonus puan kazanırlar.
  • Sıra bonusu:
  • Oyun sonunda taşlar dağıtılmadan önce oyuncular kendi renginin her hangi bir sıra oluşturup-Oluşturmadığına bakarlar. 5 ve 5’ten fazla aynı sayıda ve aynı renkte bilyenin yatay ve dikey olarak birleşmesine sıra bonusu denir. Oyuncular bilye sayılarının toplamına göre çıkarma işlemi yaparak bonus puan kazanırlar.

Ürün Özellikleri

  • Yaş 9+ Yaş
Geri Bildirim Ver