Der Yayınları Metaverse Dijital Oyun Psikolojisi

333,92 TL
Ürünün Diğer Satıcıları (2)
Kargo Bedava
Kurumsal Fatura
Kargo Bedava
Kurumsal Fatura
486,12 TL

Ürün Bilgileri

Der Yayınları Metaverse Dijital Oyun Psikolojisi

Geri Bildirim Ver
  • Satıcı: hesapkitap Satıcı Ünvanı: TURKUVAZ MÜZİK KİTAP MAĞAZACILIK PAZARLAMA ANONİM ŞİRKETİ İletişim: Satıcının Trendyol tarafından teyit edilmiş e-posta ve iletişim adresi kayıt altındadır. Şehir: Kocaeli Kep Adresi: [email protected] Mersis Numarası: 0306034476400052 Vergi Kimlik Numarası: 3060344764
    Bu ürün hesapkitap tarafından gönderilecektir.
  • Kampanya fiyatından satılmak üzere 5 adetten az stok bulunmaktadır.
  • İncelemiş olduğunuz ürünün satış fiyatını satıcı belirlemektedir.
  • Bir ürün, birden fazla satıcı tarafından satılabilir. Birden fazla satıcı tarafından satışa sunulan ürünlerin satıcıları ürün için belirledikleri fiyata, satıcı puanlarına, teslimat statülerine, ürünlerdeki promosyonlara, kargonun bedava olup olmamasına ve ürünlerin hızlı teslimat ile teslim edilip edilememesine, ürünlerin stok ve kategorileri bilgilerine göre sıralanmaktadır.
  • Bu üründen en fazla 25 adet sipariş verilebilir. 25 adedin üzerindeki siparişleri Trendyol iptal etme hakkını saklı tutar. Belirlenen bu limit kurumsal siparişlerde geçerli olmayıp, kurumsal siparişler için farklı limitler belirlenebilmektedir.
  • 15 gün içinde ücretsiz iade. Detaylı bilgi için tıklayın.
  • Metaverse Dijital Oyun Psikolojisi Prof. Dr. Nevzat Tarhan, Aylin Tutgun Ünal / Der Yayınları Basım Yılı: 2022
  • Sayfa Sayısı: 416
  • Kağıt Türü: 1. Hm. Kağıt
  • Ebat: 16,5 x 23,5
  • Dil: Türkçe
  • Cilt Durumu: Karton Kapak
  • ISBN-13: 9789753537032
  • Editör: Prof. Dr. Nevzat Tarhan, Aylin Tutgun Ünal
  • Metaverse ile sanal bir evren oluşturuluyor. "Evren ötesi" anlamında kullanılması şuradan kaynaklanıyor: Şu an fiziksel gerçeklik yani fiziksel dünya yaşadığımız dünya var. Şimdi de bir sanal gerçeklik oluşturuldu. Üçüncüsü ise bilim kurgu. Bilim kurgu oyunlar var. Bu oyunlardan bir tanesinin şu anda 350 milyon oyuncusu var. Bu oyunlar o üç teknolojiyi birleştiriyor ve bir şekilde sanal bir cennet sunuyor. Herkes kendi cennetini bilim kurgu çerçevesinde yazabilecek oluşturabilecek kendi holografik avatarını 3D olarak tasarlayacak ve bu avatarın içerisinde avatar arkadaşıyla o evrene girecek orada sokaklarda dolaşacak oyunlara girecek. Oradan çıktıktan sonra avatar arkadaşıyla restorana gidecek yemek yiyecek. Mesela pop sanatçısı Tarkan avatarıyla konser verecek hemen sen de avatarınla oraya gideceksin. Tabii bunların hepsi tamamen sanal gerçeklik içerisinde olacak. Metaverse iyi amaçlarla kullanılırsa hayatı kolaylaştırabileceği gibi iş ve ekonomi hayatını hızlandırabilir. Sosyal hareketliliği arttıramaz ama dijital hareketliliği arttırabilir. Sanal gerçeklik şu anda tedavilerde kullanılıyor. Teknoloji iyi amaçlarla kullanılırsa iyiye kötü amaçla kullanılırsa kötüye hizmet eder. Teknolojiye karşı olmak yerine 'onu ideallerimize uygun nasıl kullanırız?' diye düşünmek gerekiyor. İşte bu kitapta Metaverse ile Dijital Oyun Psikolojisi çok boyutlu olarak ele alınıyor. Dijital oyunların etkileri bağımlılığı kişilerarası ilişkiler ve antisosyal davranışlardaki rolü eğitimde ve hatta işe alım süreçlerinde kullanımı metaverse dijital avatarlar kişilik özellikleri ile ilişkileri çocuklara olumlu ve olumsuz etkileri gibi pek çok bölüm ile dijital oyun psikolojisi alanında uzman yazarlar tarafından kaleme alınıyor. Faydalı olması temennisiyle.

Ürün Özellikleri

  • Basım Dili Türkçe
  • Yazar Stefan Zweig
  • Basım Yılı 2022
  • Sayfa Sayısı 401-450
Geri Bildirim Ver